About me

Fotografia mea
Samira
Living in a double world where all my dreams come true
Vizualizați profilul meu complet
Feeds RSS
Feeds RSS

vineri, 4 iunie 2010

Intre Iluzie si Realitate

M-am plictisit de cotidian , vreau ceva nou...m-am apucat sa visez asa cum CC si Taisha Abelar m-au invatat. Am visat lumea asa cum este ea , lipsita de griji plina de aliati , alcatuita din cate culori vreau eu , cu ce oameni vreau eu , cu cate animale vreau eu. Totul in vis este mult mai intens. Incercati sa iubiti in vis si sa faceti dragoste ... e minunat!
M-am plictisit de cotidian pentru ca el s-a plictisit de mine si nu il condamn , sunt un om plictisitor care sta in coltul lui mananca ciocolata , tace si citeste aproape toata ziua (mai rar acum pentru ca imi scriu lucrarea de licenta) dar in general asta fac.
Ma ineaca aerul pe care il respir! E plin de rautate , discriminare , masochism psihologic , putere propulsata gresit. Trebuie sa recunosc ca pana si propria mea persoana nu ma mai atrage cu nimic tocmai pentru ca stiu ca nu m-am descoperit intr-u totul. Mai am atatea de invatat despre mine... Cine afirma ca se cunoaste indeajuns de bine ...minte (shhh), e un las ;)).
Am fost la teatru de comedie duminica trecuta! Piesa...Clinica , actorii...GENIALI, subiectul ... INEGALABIL si de NERATAT! Va trimit cu drag sa o vedeti , ca sa mai iesiti din cotidian poate v-ati plictisit si voi.
Pana data viitoare , indrazniti sa visati mai mult!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu