About me

Fotografia mea
Samira
Living in a double world where all my dreams come true
Vizualizați profilul meu complet
Feeds RSS
Feeds RSS

vineri, 18 iunie 2010

Eu nu mă tem

Cand imi e teama, ma ascund in tine,
Cand imi e dor adorm la tine-n brate
Iar tu ma mangai cu palmele-ti fine
Si visele mi se transforma in sperante.

Ce daca lumea vrea sa ne separe
Iubirea-i cea mai scumpa dintre toate
Indiferent ca-i frig sau ca e soare
Noi ne iubim cu aceeasi intensitate.

O perioada grea traim,ne sfaramam incet
Templul iubirii noastre insa e neclatinat
Uite ca dup-atata timp nu am nici un regret
Stiu doar ca te-am iubit cu-adevarat….

Eu nu ma tem de vremuri viitoare
Caci or sa vina si-or sa treaca toate
Un lucru stiu,ca dragostea nu moare,
Ea va domni pentru eternitate…

Apatic sentiment ce ma incearca
Fata de oameni si de tot in general
Si de nimic nu mai imi pasa parca,
Esti numai tu de la-nceput pan la final.

Eu nu ma tem nici de invidie sau ura
Iubirea ta imi umple orice gol
Esti in desertul meu o picatura,
Cea care-ncetinesti caderea mea la sol.

Cum sa ma tem de vremuri ce-or sa fie
Cand doar pe tine te zaresc in vise
Cand tu esti singura mea profetie
In timp ce toti isi vand iubirea pentru fise…

Eu nu ma tem de chinuri nesfarsite
Daca o viata langa mine ai sa stai
Zilele imi vor fi la fel de fericite
Pentru ca tu esti coltul meu de rai.

sursa: http://andreihappyday.wordpress.com/

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu