About me

Fotografia mea
Samira
Living in a double world where all my dreams come true
Vizualizați profilul meu complet
Feeds RSS
Feeds RSS

luni, 7 iunie 2010

Ce mancam? Part 2



Când mai dau de asemenea clipuri îmi vine să îmi iau lumea în cap şi să plec din ţara asta nebună, dar de fel nu sunt o laşă aşa că mereu aleg să rămân. Vreau să muncesc pentru România , deşi nu merită , vreau să ajut oamenii din România deşi ei săracii nu au nevoie de ajutorul meu...eu totuşi vreau. Am fost azi într-un spital din Bucureşti , ceea ce am văzut acolo e de nedescris , acei oameni , mii de oameni internati sau ambulatori au probleme atât de mari încât nici nu mai ştiu pe unde să scoată cămaşa. Acei doctori însă profită cu preţul vieţii pacientului , de banii acestuia,mai rar medici , asistenţi care nu doresc nimic. De obicei pe aceştia îi găsim în persoana medicilor rezidenţi care încă mai au un pic de omenie în ei , dar mi-e tare teamă că şi ei vor deveni un produs de seră.
Nu ştiu ce mai vrea statul ăsta să facă , după părerea mea le-a făcut pe toate , dar sunt sigură că nu am dreptate. Mâncăm chimicale , ne îmbolnăvim , medicamentele sunt scumpe , sistemul sanitar este în unele părţi , deplorabil şi cu toate astea ne luptăm. Suntem un popor puternic şi optimist...mă întreb cât o să mai dureze :(

3 comentarii:

karma police spunea...

ca sa-i ajuti pe ceilalti trebuie sa fii tu in forma maxima, ceea ce e greu de mentinut in romania..desigur printul charles isi cumpara case in covasna-chakra anahat a lumii-ca sa faca el stie ce acolo
iti spun si tie ce i-am mai zis uneia pe alt blog- a alege sa pelci dint ara este o optiune personala si nu are legatura cu lasitatera...asta e un slogan, din contra, sa o iei de la capat in alta parte, printre necunoscuti,uneori fara sa stii limba, fara prieteni, un job etc este chiar un act de curaj.De altfel dreamerii trebuie din 6 in 6 ani sa se mute, ca sa-si schimbe punctul de asamblare, altfel risca sa li se fixeze si sa fie astfel impiedicati sa viseze.
de la CC citire.

mihaeladr spunea...

Cata dreptate ai in ceea ce ai scris!!!!

Samira spunea...

CC rulz ;))

Trimiteți un comentariu