About me

Fotografia mea
Samira
Living in a double world where all my dreams come true
Vizualizați profilul meu complet
Feeds RSS
Feeds RSS

marți, 22 iunie 2010

Axioma Iubirii (Sentimentalism Perpendicular)

Te-am complicat si te-am simplificat deopotriva
In timp ce zarul vietii mi-a fost masluit
Tu sa ma ierti pentru a mia oara
Ca mi-am facut din tine infinit…

Te-am prelucrat doar din cuvinte seci
Te-am invatat sa fii a mea pe veci
Iubirea ta-i un element vital
Tu sa ma ierti ca mi-am facut din tine ideal.


Restul găsiţi pe http://andreihappyday.wordpress.com/

3 comentarii:

Andreihappyday spunea...

Uite,nu vreau sa te superi pe mine,dar te rog,nu mai copia integral textele mele.Depun un efort pentru a le scrie si tin sa apara momentan integral numai pe blogul meu.

Samira spunea...

Done!

karma police spunea...

auzi andrei da pina la samira nu auzisem de tine..in loca sa-i multumeszti ca iti face reclama te ataci...daca nu dadea sursa intelegeam...care e p[roblema ta?

Trimiteți un comentariu