About me

Fotografia mea
Samira
Living in a double world where all my dreams come true
Vizualizați profilul meu complet
Feeds RSS
Feeds RSS

vineri, 2 aprilie 2010

Vinerea Mare


Am un obicei ciudat venit de nicaieri , in a aloca culori zilelor saptamanii , spre exemplu luni inseamna alb , marti galben , miercuri portocaliu , joi mov ... acestea se mai schimba uneori probabil in functie de starea mea , dar Vinerea este intotdeauna asociata culorii NEGRE.
Azi este vinerea cea mai neagra din an . E ceva trist in aer chiar daca acesta miroase a florile de ciresi proaspat iesite din mugur... Este o vineri pe care eu o simt a rugaciunii , azi ar trebui sa ne rugam , iar daca nu suntem in stare de asa ceva , ar trebui macar sa meditam asupra faptelor intamplate in aceasta sfanta zi.
A trecut ceva de cand , azi , Iisus s-a rugat pentru noi , s-a dat noua oamenilor si ne-a ridicat pana la al9lea cer intr-un mod nestiut! Ne-a iertat si continua sa ne ierte intr-un mod enervant de fiecare data desi nu meritam. Noi iertam? Poate macar azi sa o facem ...

1 comentarii:

karma police spunea...

sa incepem prin a ne ierta pe noi, e cel mai greu lucru

Trimiteți un comentariu