About me

Fotografia mea
Samira
Living in a double world where all my dreams come true
Vizualizați profilul meu complet
Feeds RSS
Feeds RSS

miercuri, 31 martie 2010

DND

Sunt atat de plictisita de cateva zile si pe bune daca stiu de ce. Parca nu simt ca vine Pastele , cred ca tot din cauza acelora care au iesit in strada cu pliculete pt vopsit oua , cu cadouri pentru iepurasi. Eu spre exemplu am cumparat dulciuri in forma de iepurel de acum vreo 2 saptamani. Mda , asa e la roman se grabeste ca fata la maritat ... dar nu ma plang! Asta e tara in care traiesc , in care m-am nascut si probabil in care o sa mor. Nu ma deranjeaza , dar ma doare , nu ii iau in seama , dar imi amintesc. E un dute vino continuu din care nu mai inteleg nimic si nici nu mai vreau.
Brusc cand incepe omul sa se simte in singuranta ( cat de cat ) , vine un nene de la Guvern si da totul peste cap. Dnul. de la invatamant este o papusa gonflabila ( nu de alta da e plin doar de aer ) , nenea de la sanatate e o minoritate ... stati linistiti nu discriminez , dar mi se pare ciudat ca in tara noastra altcineva canta si noi jucam... E penibil si trist! Ca sa nu mai zic de dnu Presh care o da din lac in put! Am ajuns la concluzia ca tanti Base ne vinde numai gogosi umplute cu aerul lui Funeriu , pe care noi le mancam disperati de foame ... foame din ce in ce mai mare! Dar na , omul e devina , simplul cetatean care il injura pe Basescu inainte de alegeri , care a spus ca el nu il voteaza , care a spus ca iese in strada daca Base va castiga .. si uite.ne! Ehh , am obosit , ma duc sa ma culc , dar va las sa ascultati o melodie cu oaresce tente ca doar politica e o curva dragii mei!

Va salut cu respect!


1 comentarii:

karma police spunea...

las'ca ai karma mai buna decit sa mori in romania

Trimiteți un comentariu