About me

Fotografia mea
Samira
Living in a double world where all my dreams come true
Vizualizați profilul meu complet
Feeds RSS
Feeds RSS

luni, 1 februarie 2010

Arta fotografica


Azi am avut o zi minunata plina de lumina , acea lumina care te face sa te simti speciala ( in sensul 'femeii perfecte' ). Am participat la o sedinta foto profi , a unuia dintre cei mai buni fotografi ( if you're interested let me know) , in care m-am simtit mai mult decat divin. Nu va pot explica sentimentul de a fi in lumina reflectoarelor . TE simti mirific , parca vrei sa repeti acest lucru cat de des ai putea . Daca va tenteaza aveti sprijinul meu , va veti simti altfel , veti iesi din lumea nebuna si va veti crea propriul vis devenit realitate .... so , go for it!
Daca va intereseaza artistul a carui fotografie o am atasata puteti sa vedeti mai mult pe http://adriana-craciunescu.deviantart.com/gallery/. You'll love it!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu