About me

Fotografia mea
Samira
Living in a double world where all my dreams come true
Vizualizați profilul meu complet
Feeds RSS
Feeds RSS

joi, 28 ianuarie 2010

Frumusete pe muchie de cutit?


Vorbeam zilele astea , cu cineva foarte apropiat mie , despre 'Feminin' , ce inseamna si cum se raporteaza majoritatea femeilor la el. Am vorbit despre femei plinute , subtirele , fotomodele , si restul. Am ras cu gura pana la urechi de silfide si ne-am amuzat teribil de pofta pe care o au barbatii sa-si infiga coltii intr-o 'bucata mare de carne' :)) ( pentru cei/cele care stiu la ce ma refer). Am ajuns la concluzia ca femininul nu tine cont de kilogramele de la purtator , nu se uita nici la celulita care se ascunde in pantaloni/fuste/rochi si nici nu e interesat prea tare de zeci de ore de sala , istovire , dureri musculare. Feminitatea sta in atitudinea pe care o avem , in mersul usor leganat ( nu exagerat caci altfel o sa fim strigate 'Mac-Mac') , in aura de femeie implinita care ne inconjoara si , nu in ultimul rand , in modul in care gandim. Fiti optimiste , zambiti cand va treziti din pat dimineata , zambiti cand va uitati in oglinda , fiti impacate cu silueta dvs. si nu uitati ca o femeie implinita este o femeie care se simte bine in pielea ei!Fiti feminine!!!
Si ca sa ne amuzam putin ....
' In spatele unei femei de succes se afla un barbat satisfacut,dar in spatele unei femei satisfacute se afla un barbat extenuat.'

Va pup

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu