About me

Fotografia mea
Samira
Living in a double world where all my dreams come true
Vizualizați profilul meu complet
Feeds RSS
Feeds RSS

duminică, 1 august 2010

Intre mit si realitate


M-am apucat sa dau in tarot...Nu! Nu am innebunit , ci m-am maturizat. In ce sens? In orice sens. Aaaaa citesc Lumea Sofiei de Jostein Gaarder .. o recomand cu mare drag tuturor celor care vor sa paraseasca sfera realitatii si sa isi mai aduca aminte de copilarie , maturitate , filosofie :X.
Revenind , da , dau in tarot. E o veche pasiune ce a iesit la suprafata de nu mult timp. Cand ti-e dat sa faci ceva nu scapi pana nu iti intelegi menirea. La mine a fost in felul urmator, primesc arcanele mari cadou impreuna cu o carticica explicativa. Am dat de 2-3 ori si apoi le-am uitat intr-un colt prafuit al camerei. Trece 1 luna si prietenul meu isi cumpara setul Rider Waite ...78 de carti , cartonate , pictate cu cea mai mare precizie de 2 frati gemeni...superb. Imi aduc aminte ca imi place sa dau in tarot...mai ales in tarotul asta. Ma decid sa imi cumpar si eu , dar eu sunt mai pretentioasa il vreau pe cel Osho ( motive personale )... acum visez dar stiu ca o sa il am. Precum am spus si mai devreme ce ti-e dat in frunte ti-e scris.

Va imbratisez cu drag,
Samira!

2 comentarii:

Adina spunea...

Nu-mi dai si mie in carti?daca stii?:D...mi se pare si mie de-a dreptul fascinant tarotul

Samira spunea...

In 2 saptamani maxim am sa am setul intreg de tarot ,a cum am doar arcanele mari daca vrei iti pot da in ele pentru moment. Daca vrei cu toate cartile atunci mai asteapta un pic. Iti dau cum vrei , cand vrei , doar sa imi spui!

Trimiteți un comentariu