About me

Fotografia mea
Samira
Living in a double world where all my dreams come true
Vizualizați profilul meu complet
Feeds RSS
Feeds RSS

miercuri, 25 august 2010

Chiar! De ce?

Public mai jos articolul unui blogger...Radulescu Paul. O sa catalogati dupa poze, probabil...as vrea sa NU O FACETI! Eu una m-am saturat de stampile puse aiurea ce ar fi sa incepeti si voi? De azi, chiar din secunda in care vedeti pozele si cititi articolul lui. Daca nu v-ati convins , va invit sa intrati si pe blogul lui... astept comentarii rautacioase ...so what?

Oare de ce !?




Unii judeca persoanele dupa aparenta,eu unul sunt judecat dupa aparenta,oare un om nu are suflet?oare aparenta face tot?
Eu ma simt bine asa cum sunt,imi place sa fiu unicat,nu imi place sa fac parte dintr-o turma si spun turma pentru ca daca te uiti la persoanele din ziua de azi sunt toate trase la idigo.
Stilul Guta este in tendinte in Romania,multe tricouri cu paiete, multe accesorii sclipitoare daca se poate lanturi,inele,bratari mari din aur;eleganta in Romania nu exista!
Oriunde te duci vezi pitipoance si cocalari care se cred sexy si de fapt sunt sexy pentru ciurda care e in Romania.
Ce inseamna a fi sexy?trebuie sa te simti bine in pielea ta,trebuie sa fi tu...poti purta un sac pe tine si poti fi sexy.
La moda in Romania sunt hainele cu numele creatorilor inscriptionat pe ele si daca se poate mare si sclipitor(macar daca ar fi originale....Valcea).
Oare de ce unii judeca omul dupa aparente? Daca esti femeie si porti o fusta scurta inseamna ca esti curva,daca esti barbat si porti pantaloni mulati esti poponar...NASOL.
Eu unul port ce vreau si ma simt cum vreau.
Tocmai de aceea un ultima mea sedinta foto am pozat intr-o rochie,si sincer m-am simtit superb,iar pozele au iesit misto,voi ce parere aveti?
Un barbat in rochie poate fi masculin, la fel si o femeie in pantaloni poate fi feminina.

sursa : http://radulescupaul.blogspot.com

1 comentarii:

karma police spunea...

nu arata masculin, dar arata artistic

Trimiteți un comentariu