About me

Fotografia mea
Samira
Living in a double world where all my dreams come true
Vizualizați profilul meu complet
Feeds RSS
Feeds RSS

marți, 26 ianuarie 2010

Visand visezi visatul


Am o problema cu lumea care ma inconjoara si de asemenea am o problema cu mine... imi place sa visez. Visez cu ochii deschisi in timp ce merg pe strada , visez la o rochie de mireasa de un alb imaculat inexistent , visez la oameni care printr-un singur cuvant pot schimba cercul vicios in care suntem prinsi si pe care il suportam ca buni Sisifi ce suntem. Nu contenesc din visat si asta ma tine in viata!
De curand m-am apucat sa citesc C.C sau pentru cei care nu cunosc prescurtarea - Carlos Castaneda- Arta Visatului , nu pentru ca este o carte care te face sa iti deschizi ochii mintii , ci pentru ca este o carte care te scoate din cotidian! Da , am invatat sa visez din nou si intr-un fel total diferit. Mi-am creat deja 'lumea visurilor mele' , desigur , aceasta fiind intr-o continua transformare pentru ca Eu insumi sunt intr-o continua metamorfoza. Renasc din mine si ma ridic catre al 13 lea cer pentru ca eu l-am creat , sau , poate era deja acolo. Va recomand cu drag aceasta carte si astept sa va alaturati visatorilor , acelora care stiu ca Universul este nelimitat ! Aveti incredere in fortele voastre , aveti incredere ca oricat de loviti ati fi de viata , oricata tristete ati adunat si oricate lacrimi v-au brazdat obrazul ... VISATUL ESTE PENTRU ORICINE ARE CURAJ!

1 comentarii:

karma police spunea...

si energie...am fost la un seminar tare..abia m-am intors bag miine
bravo visatoare frumoasa

Trimiteți un comentariu