About me

Fotografia mea
Samira
Living in a double world where all my dreams come true
Vizualizați profilul meu complet
Feeds RSS
Feeds RSS

joi, 16 septembrie 2010

Somn uşor...


Te-am visat, erai veselă, dar aveai lacrimi în ochi! M-am trezit de dimineaţă dar tu nu mai erai.
Mi-am adus aminte de copilărie, mi-am adus aminte cum ne certam pe jucării şi pe rolele pe care Ileana tocmai ţi le cumparase, erau ROXA, wow cine mai avea asemenea role. Te-am rugat să mi le dai şi mie o tură, dar ca un copil alintat şi dornic de remarci ai spus că nu sunt pentru mine, mi-ai dat o pereche de rotile cu gheată, frumoase de altfel...am tăcut. Am ieşit să ne plimbă, tu, eu , Ileana, avea 2 fete frumoase. Aveai mulţi prieteni , toţi te plăceau , ştiai, de aceea mă luai de multe ori peste picior când venea vorba de băieţii de care mă îndrăgosteam...te duceai repede şi le dădeai raportul, iar eu mă făceam de râs, după care râdeam singură. Mă ajutai când aveam nevoie deşi poate de multe ori nu erai de acord cu ceea ce făceam. Când Ileana pleca de acasă dădeam drumul la muzică , dansam ca 2 descreierate , ne fardam , ne îmbrăcam sexy şi inventam scenarii :)). Îţi adoram camera , era plină de jucării , o adoram pe Ilenuş pentru că era o mamă de nota 20 ,te iubeam şi pe tine deşi mult mai târziu am realizat. Nu te-am mai văzut de când Ileana a murit...iartă-mă! Nu am ştiut cât ai suferit, nu am ştiut ce planuri ai, nu am ştiut nimic. IARTĂ-MĂ! Am uitat să fiu lângă tine aşa cum şi tu ai fost la momentul potrivit. Tocmai am dat de numărul tău de telefon şi vroiam să ne întâlnim dar ăl aveai mereu închis, nu vreau să ştiu ce era în sufletul tău!
Azi aprind o lumânare în cinstea ta puştoaico şi plâng pentru prima oară dupâ moartea ta. Ştiam că o vei face dar nu ştiam când şi speram ca timpul să treacă mai repede şi cu el şi durerea ta şi amintirile tale.Mai am un singur dor , să te văd alături de mama ta momentan ştiu că nu se poate dar acolo unde eşti nu ujita să speri, veţi fi împreună curând. Te iubesc Ioana. Goodbye sister!

2 comentarii:

karma police spunea...

transferul de constiinta a fost efectuat cui succes, au aparut toate semnele..e in DEWACHEN nimic nu mai e de zis, mission accomplished

karma police spunea...

DE FAPT S-A TREZIT, NOI MAI DORMIM

Trimiteți un comentariu