About me

Fotografia mea
Samira
Living in a double world where all my dreams come true
Vizualizați profilul meu complet
Feeds RSS
Feeds RSS

miercuri, 2 februarie 2011

M-am saturat!

Da , m-am saturat de:
  • Porcariile care se intampla in jurul meu
  • Rautatea oamenilor
  • Lipsa de gandire a celor de la putere
  • Lipsa de empatie a celor de la putere
  • Lipsa de omenie a celor de la putere
  • Lipsa de nationalism a celor de la putere
  • Oamenii care se lasa manipulati atat de ieftin
  • Oamenii prosti
  • Nenumaratele vehicule care impanzesc Bucurestiul la tot pasul si polueaza orasul/oamenii/societatea
  • Ipocrizie
  • Legi menite sa vina in ajutorul nostru dar care nu fac altceva decat sa ne distruga treptat...cancerul societatii
  • Dorinta unora de a deveni bogati, cand devin vor si mai mult si uite asa nu se mai satura...iar altii mor de foame/boli, etc
  • Taxele exagerate puse pe spinarea noastra de un sistem de guvernare complet bolnav si instabil
  • Droguri si de oamenii care le iau doar pentru ca nu au curajul sa se lupte cu realitatea
  • Iresponsabilitate
  • Nepasare
  • Frica pentru ziua de maine
  • Lupta pentru supravietuire intr-o societate 'democratica' 'libera' ...you know
  • Frig si iarna

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu