About me

Fotografia mea
Samira
Living in a double world where all my dreams come true
Vizualizați profilul meu complet
Feeds RSS
Feeds RSS

miercuri, 6 octombrie 2010

Un alt fel de Leapsa :D

Zodia - Gemeni : inteligent , plin de viata , acaparator , manipulator , sufletist , incapatanat :D

Aş vrea - Sa pot decoda lucruri ce sunt destul de greu de inteles la ora actuala

Păstrez - Mai nimic , am grija sa recapitulez

Mi-aş fi dorit - Să fiu werwolf...

Nu îmi place - Să pierd

Mă tem - Că nu voi reuşi să descopăr adevărata cale până voi muri şi am să rămân blocată între lumile propriei mele conştiinţe

Aud - Vocea celui care mă ajută

Îmi pare rău - Că nu pot spune 'Îmi pare rău'

Îmi place - Libertatea , înţelepciunea naturii şi cititul

Nu sunt - Ceea ce par , sau ... nu mereu !

Dansez - Da. Mult , foarte mult!

Niciodată
- Nu există 'niciodată', mereu şi-o iei de la afirmaţia asta

Par - Dulce , finuţă , un îngeraş >:)

Plâng - La orice film de dragoste

Nu-s întotdeauna - Cum se aşteaptă oamenii să fiu în acel moment

Nu îmi palce la mine - Îmi place la mine aproape tot până şi încăpăţânarea şi orgoliul duse sometimes până la extreme

Sunt confuz - Când vine vorba de sentimente , iubesc prea mult prea intens şi apoi mă trezesc că încep să urăsc...dar ţine doar 1 secundă


Am nevoie - De dragoste , atenţie , admiraţie , siguranţă


Ar trebui -
Să tac şi să ascult, uneori


Let's play...what would you answer?





1 comentarii:

Trimiteți un comentariu