About me

Fotografia mea
Samira
Living in a double world where all my dreams come true
Vizualizați profilul meu complet
Feeds RSS
Feeds RSS

luni, 31 mai 2010

Eurovision 2010

O nebunie in culori si o scena plina de voci mari , cam asa se defineste Eurovisionul 2010... de data asta s-a simtit competitia , iar multi dintre cei care s-au uitat au stat cu sufletul la gura.
Romania? Romania s-a plasat neasteptat de bine , altfel nici nu se putea la vocea Paulei si interpretarea furtunoasa a piesei 'Playing with fire'... bravo copii , Hai Romania ... se poate nu?
Insa , mie , trebuie sa recunosc ca mi-a placut LA NEBUNIE piesa Ucrainei . O voce extraordinar de buna , clara , puternica si o melodie ce nu te lasa nepasator , sau asa am avut impresia pana in momentul in care am vazut ca piesa a cazut pe locul 10 :(. Am sa va las sa ascultati ambele piese si astept comentariile voastre...
Enjoy



2 comentarii:

karma police spunea...

f misto piesa romaniei
alyosha-ceva intre emo, gothic si nush ce, da tare, nu avea cum sa cistige anyway era prea sad..seamana cu angelina jolie mi se pare

Samira spunea...

Mi se pare ff tare piesa ei chiar daca e sad...de fapt nu e sad e realista :-??

Trimiteți un comentariu